მომხმარებელთა უფლებები
ჩვენთვის მნიშვნელოვანია ჩვენი მომხმარებლების კმაყოფილება, ამიტომ ჩვენი კომპანიის ნებისმიერი წარმომადგენლის მხრიდან თქვენი უკმაყოფილების გამოწვევის შემთვევაში, გთხოვთ, დააფიქსიროთ პრეზტენზია ქვამოთ ჩვემოთვლილი ერთ–ერთი ფორმით:
1. შეავსოთ ქვემოთ მოცემული ველები.
2. დაგვიკავშირდეთ ჩვენი ქოლ-ცენტრის ტელეფონის ნომრებზე: 577 313 508 ან/და (032 2 555 335)
3. გვეწვიოთ ჩვენს ოფისში მისამართზე : თბილისი, დ. აღმაშენებლის გამზ. #154
P.S. პრეტენზიის განხილვის მაქსიმალურ ვადად განისაზღვრება 30 კალენდარული დღე, თუ ეროვნული ბანკის მიერ შემუშავებული რეგულაციით ეს ვადა დამატებით არ შეიზღუდება.